radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

یک روز بد

1392/4/12 13:40
نویسنده : mamane radin
463 بازدید
اشتراک گذاری

رادین جونم مامانی خیلی ناراحتم و غصه دارniniweblog.comالان دو روزه که نخوابیدم آخه دیشب بعد از مدتی با دوستا و آشناها قرار گذاشتیم که بریم پارک دور هم باشیم و یه دیداری تازه کنیم و هم به شما خوش بگذره niniweblog.com 

ولی ماشالا مامانی اینقدر شیطونی کردی  niniweblog.com              که واقعا خسته شدیم بابایی که کلا دنبال تو بود چون اصلا نمینشستی و فقط شیطونی میکردی منم دیدم بیچاره بابایی خسته شده گفتم بابا بشینه من مواظب تو هستمniniweblog.comتا من و دیدی شروع کردی به دویدن و داد زدن که دنبالم نیا niniweblog.comمنم یواشکی مواظبت بودم که دیدم بابایی هم دوباره به ما پیوست و تو هم از دور یک نینی هم قد

 وقواره خودت و دیدی و رفتی طرفش و با هم دست دادیدniniweblog.com و بعد همدیگه رو بغل کردید

 niniweblog.com من و بابایی هم اینقدر ذوق زده شده بودیم که یک دفعه نینی افتاد روت و توهم از پشت با سر خوردی زمین و ...niniweblog.com

خلاصه مامانی انگار دنیا رو سرم خراب شد niniweblog.comواقعا همه چی خیلی سریع اتفاق افتاد و من و

 بابایی نتونستیم به موقع عکس العملی از خودمون نشون بدیم

خیلی ترسیدم که خدایی نکرده چیزی شده باشه تا دو ساعت بهت چیزی ندادم بخوری و نذاشتم بخوابی

 امروزم زنگ زدم دکتر میلان و دکتر صفایی و ماجرارو براشون تعریف کردم و گفتن چیزی نیست

 ولی بازم دلم طاقت نیاورد بعد ازظهر که بابایی از سر کار اومد بردمت دکتر که گفت خدا رو شکر

 چیزی نیست

 

خدای مهربونم شکر که مواظب رادین من هستی رادینم و به تو

 

میسپارم خدا جونم دوست دارم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 2:34
آخی عزیز دلم.خداروشکر حال رادین جون خوبه.
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



mer30 aziizam hatman
مامان هدیه
6 تیر 92 10:47
سلام الهی نازی خدا رحم کرد بهش پس نگران نباش بوسس اما بچه تا زمین نخوره بزرگ نمیشه اینو از قدیم گفتن تو هم زیاد حساس نباش میدونم منم جای تو بودم نگران میشدم اما اگه بخوایم انقدر نگران باشیم بزرگ بشه و خودش تنها جایی بره که ما دق میکنیم پس باید صبور بود تا بعد


mer30 aziiizam vaghan khoda behemon rahm kard
مامان حسین جون
6 تیر 92 15:53
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
الی مامی آراد
11 تیر 92 17:58
http://mohamadreza91.niniweblog.com/