radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

تولد مامان سمی

1392/4/12 17:51
نویسنده : mamane radin
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان جمعه تولدم بودهورا ٥ شنبه شب با مامان شهلا و خاله ماری و رفعت جونینا رفتیم باشگاه بانک صادرات خیلی بهمون خوش گذشت حسابی بازی کردی کلی شیطنت

رادین جونم اول رفتیم پارک کودک که اونجا حسابی بازی کردی و خوش گذروندی البته منم باهات همراه بودم راستش و بخواهی من از تو بیشتر ذوق زده بودم چون وسایلی که تو پارک بودتقریبا  برای خیلی سالهای پیش بود یعنی اون موقع که من کوچولو بودم یاد بچه گیام افتادم خیال باطلو خلاصه تنهات نگذاشتم و حسابی ...

 

 

عکسها در ادامه مطالب :

 

 

 رادین با بابایی (بابای بابا سعید)

 

 

 

 

 

اینجا هم داری با جوجو ارشی حرف میزنی

 

 

 

 

از راست به چپ مامان شهلا (مامان بابا سعید) رفعت خانم (دوست مامان شهلا ) خاله ماری (خاله بابا سعید)

 

 

 

 

اینم میز شام

 

 

اینم کیک تولد مامانی که بابا سعید گرفته بود تا سوپرایزم کنه

 

 

 

البته جای مامان حوری وبابایی و دایی و خاله خیلی خالی بود ولی چون مسافرت بودن نتونستن بیان ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ღ مونا مامان امیرسام ღ
13 تیر 92 3:31
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


aziizam ray dadam

مامان اروين
13 تیر 92 17:50
به مام سر بزنيد خوشحال ميشم


chashm aziizam hatman
مرمر(مامی کسرا)
17 تیر 92 19:38
تولدت مبارک سمیه جان
ایشالا هزار ساله شی



mer30 aziize mehrabonam