radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

خونه مامانی

1392/4/13 18:29
نویسنده : mamane radin
582 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام وروجک مامان ماشالا مامانی این روزا خیلی شیطون شدی البته بهتر بگم شیطون تر شدی هر روز صبح که با مامان حوری صحبت میکنی حسابی دلبری میکنی و بعدش که من با مامانی صحبت میکنم میگه صدات چرا اینجوریه منم میگم هیچی خسته شدم ازبس دنبال رادین دویدم  مامانی هم میگه آخه این بچه چیکار به کار تو داره بیارش اینجا خودم نگهش میدارم دیروز رفته بودیم خونه مامان حوری قرار بود چند روز بمونیم تا هم مامانی مواظب شماباشه و هم من یکم استراحت کنم آخه از بس دنبالت دویدم حسابی خسته شدم

خلاصه مامان جون یه کاری کردی که مجبور شدیم شب برگردیم خونمون

از وقتیکه رفتیم گیر دادی به شومینه بعد سفالهای داخلش و که شکوندی خیالت راحت شد رفتی سراغ میزی که مامان حوری عکسهای مارو روش گذاشته اونجارو هم که بهم ریختی خودکارو از بغل تلفن برداشتی شروع کردی به خط خطی کردن حالا هی من بهت میگم مامانی نه تو هم میگی نه نه نه ولی کار خودت و ادامه میدی بعدشم که از رو مبلا رفتی گل ملارو بهم ریختی مامانی هم به جای اینکه تورو دعوا کنه من و دعوا میکنه میگه هیچی بهش نگو بعدشم که دمپایی های مامانی رو پوشیدی رفتی آشپزخونه نزدیک بود بخوری زمین و ....

 منم به بابا سعید گفتم پاشو بریم خونه خودمون که بخدا من اونجا راحتترم حداقل وسایلو جم کردم رادین هم راحتره من استراحت نخواستم والا اینجا ٢برابر خونمون دویدم  ولی بیجاره مامان حوری خیلی اصرار کرد بمونیم ولی دیگه آخر شب اومدیم خونمون

 

عکسها ادامه مطالب :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مشاور تبلیغاتی (خورشید)
13 تیر 92 18:54
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
مهلا میر
15 تیر 92 17:23
سلام عزیزم دختر من تو مسابقه نینی ها شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم عکسش http://www.niniweblog.com/images/festival92/484.jpg
مرمر(مامی کسرا)
17 تیر 92 15:36
سلام عزیزم...خوبی؟؟؟؟رادین جان چطوره؟؟؟خوب دیگه چیکار کنیم باید بسازیم .حداقلش تا 1 سال دیگه همینجورین ..منم از دست کسرا همه چی رو تو خونه جمع کردم....راستی ما آپیم بیا...


mer30 aziiizam
مرمر(مامی کسرا)
19 تیر 92 19:10
الهی من قربون این گل پسر نازنازی...تو هم عین کسرا ریزه میزه ای که........


are bekhoda mono koshteeeeeeeeeeee
زهرامامانه ایلیا جون
20 تیر 92 3:59
حلول ماه مبارك رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهاي عاشقانه و نيايشهاي عارفانه و بندگي خالصانه را به شما تبريك عرض ميگویم . خدا سعادت درك اين ماه رو به ما بده تا انشالله بتونيم از بركات اين ماه ذخيره خيري براي آخرت خود كسب كنيم - شما هم منو از دعاي خير فراموش نكنيد


mer30 aziiizam mohtaje doahaye khearetoon hastim
زهرامامانه ایلیا جون
20 تیر 92 4:02
السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم ... التماس دعا
زهرامامانه ایلیا جون
20 تیر 92 4:10
روزه هنگام سوال است و دعا / پر زدن با بال همت تا خدا شهر یکرنگی و بی آلایشی / ماه تقصیر و گنه فرسایشی عاشقان معشوق خود پیدا کنند / تا سحر در گوش او نجوا کنند درد خود گویند با درمان خویش / با طبیب و یا انیس جان خویش ...
سعیده ، مامان هومان
21 تیر 92 0:45
موقع شیطنتا آدم خیلی خسته میشه حق داری مامان جون، امـــــــــا وقتی عکسا رو آدم می بینه ضعف میره برای کاراشون


bale aziiizam vaghan hamintoreee
مامان هديه
22 تیر 92 14:26
سلام خوبي؟
عزيزم من آپم به كمكت نياز دارم بدو بيا


ok aziizam