radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

خونه خاله سمیرا-دالی بازی

1392/4/27 21:05
نویسنده : mamane radin
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان دیروز رفته بودیم خونه خاله سمیرا که تازه خونه خریدن البته تازه تازه هم که نه

یه ذره دیر شد ولی بلاخره رفتیم و کادوی خونشون و بردیم دیگه خاله سمیرا ببخشید دیر شد کم مارو

 زیاد حساب کن چشمکخودت میدونی اوضاع اقتصادی خرابماچقلب

دیروز خونه خاله سمیرا حسابی اذیت کردیniniweblog.comو ماهم قول داده بودیم شب بمونیم ولی دیگه

ساعت  ٦:٣٠ تو اوج گرما اومدیم خونه از دست تو وروجکniniweblog.com

 

 

 

رادین جونم بگذریم میخواستم یکم از کارهای این روزات بگم که هر روز شیرین تر و دوست داشتنی

 تر از قبل میشی

هیچ وقت فکر نمیکردم تو زندگیم کسی باش که اینقدر دوستش داشته باشم حتی بیشتر از نفسهام

بیشتر از همهniniweblog.com

نمیدونم جه جوری باید بهت بگم  که چقدر برای من عزیزو دوست داشتنی هستی وافعا بدون تو میمیرم

niniweblog.com

خوب حالا بریم سراغ کارات :

جدیدا با دو تا دستهای خوشگل کوچولوت جلوی چشماتو میگیری و فکر میکنی چون تو هیچ کس و

نمیبینی کسی هم شمارو نمیبینه و مامان حوری هم هی میگه رادین کوش ؟ رادین نیست ؟پسر گلم

کجاست ؟

تو هم ریز ریز میخندی وبلاخره خودت میگی ایناهاش

یکی از سرگرمیهای این روزات شده همین ومنم بعصی وقتها بدجنسی میکنم زبانو همش میگم رادین

 کوش تو هم جلوی چشمهای خوشگلت و میگیری که مثلا نیستی و من هم یکم استراحت میکنم البته برای چند دقیقه...niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
22 تیر 92 18:35
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟

دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....



ok azizam
مرمر(مامی کسرا)
23 تیر 92 23:11
سلام عزیز خاله...قربونت برم با این بازی کردنت ..چقدر جیگر میشی وقتی خودتو قایم میکنی....بوس برا رادین جونم...


mer30 aziizam
mamane m@ni
24 تیر 92 0:34
قربونت برم خاله
چه خوب مامانی که حداقل چند دقیقه ایی می تونی به کارات برسی
این بچه ها روز به روز وروجک تر میشن
مانی هم دستاش رو می زاره رو چشاش ولی یواشکی از لای انگشتاش نگاه می کنه
عزیزم شاید بهتر بود عکس غذا نمی ذاشتم حالا دلم می مونه ,نمی دونم چی کار کنم
ببخشید تو رو خدا


akh goftii taneshon salam bashe moshgelii nist
aziiizam
na baba shokhi kardam
سحر(آبجی محمد طاها)
27 تیر 92 21:45
سلام خوشحال می شم تبادل لینک کنیم.من لینکتون کردم.پیش ما هم بیاید.بیایدا


chashm hatman aziizam