radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

بدون عنوان

1392/6/4 16:21
نویسنده : mamane radin
159 بازدید
اشتراک گذاری

رادین جونم عشق مامان وبابا

ببخشید گل پسر مهربونم یکم دیر شد بیام آپ کنمخجالت آخه تو این مدت سرم شلوغ بود و ترافیک اینترنتمونم تموم شده بود و تلفن هم بخاطر اتوبان امام علی قطع بود و خلاصه همه چی دست به دست هم داده بود تا من نتونم بیام آپ کنمقلب

الانم که اومدم برات بنویسم و عکساتو بذارم هر چی دنبال کابل دوربین گشتم دیدم نیست به بابا سعید هم که زنگ زدم نمیدونست کجاست و بعد از صحبت با بابا سعید به این نتیجه رسیدیم که بله کار خود وروجکت حالا باید خونه رو زیرورو کنم تا ببینم کجا انداختیش ماچعاشقتمقلب

بعدا میام تا وقتی برات مینویسم عکساتم بذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
4 شهریور 92 17:19
مرسی که به ما سر میزنین
اتوبان امنا علی تهران ومیگید؟؟؟؟چرا تلفن ها قطع بود؟؟؟؟
به آقا پسر خوشگل تون بگید کمتر شیطنت کنه


are aziiizam tehran
hatman migam valii kiye ke goosh kone
سعیده ،مامان هومان
4 شهریور 92 23:53
منتظریمااااااااا


omadam aziiizam
مامان رادین جون
7 شهریور 92 1:54
آفرین رادین خاله شیطنت کن که من عاشق شیطنتم
یار کم داشتی بگو من و رادین میاییم ها
پایه ایم


hatman khaleeeee joonam
مرمر(مامی کسرا)
7 شهریور 92 15:11
نخیرم اصلنم کار پسر من نیست...ای رادین بیچاره..ببین چی میگن مامی و بابی؟؟؟

ما بیصبرانه منتظر عکسای شازدمونیم....


kare khodesheeee
hatman aziizam
نرگس مامان رادین
8 شهریور 92 17:25
شایدم خودتون گم کردین
الکی نندازین تقصیر پسرمون


shayadammmm
akhe ghear az radin digeee kasiii nast
tahana
10 شهریور 92 9:54
ای بابا خانم بهتره یه دوربین کاربزاری


bale fekre khobiyeeee