radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

بدون عنوان

1392/6/17 20:24
نویسنده : mamane radin
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم نفسمсердечки

تو این مدتی (٤جلسه) که میبرمت خانه اسباب بازی کلی دوستهای جدید پیدا کردی که البته همش بخاطر مربی مهربونت که حسابی دلشو بردی و هر چی ازش بخوای بهت نه نمیگه مرسی صبا جون بخاطر مهربونیتпиксельное сердечко

٥ شنبه ای که گذشت ماماناو نی نی های خانه اسباب بازی تو پارک مادران با هم قرار داشتن که به ما هم خیلی اصرار کردن بریم ولی متاسفانه به دلایلی نشد بریم ناراحتایشالا دفعه بعدماچ

رادین جونم اون موقعها که تو هنوز بدنیا نیومده بودی تو یکی از ولنتاینهاспящий медвежонок بابا سعید برام یه خروس خوشگل خریده بود و من خیلی دوسش دارم  جدیدن میای بغلش میکنی و میگی این من این من البته اگه بخوام برات از چیزهایی که الان خیلی دوسشون داریو сердечко بگم یک تفنگ حباب ساز که خیلی باهاش سرگرمی که قبلا حتی نگاش هم نمیکردی و یک پتو آبی که فوق العاده بهش تعصب داری و خدا نکنه من و سعید دستمون بهش بخوره سریع میایی و پشت سر هم میگی این پتو آبی من این پتو آبی من

عزیز دلم تا هوا تاریک میشه میایی و میگی بابایی ماه سیتایه یعنی بابا یی بریم ماه ستاره ببینیم луназвездочка

جدید ترین جمله ای هم که گفتی : ماماییی شی عس دیس  یعنی مامانی شیر عسل درست کن

الهی من قربون حرف زدنت برم خلاصه که  حسابی برای من و بابا سعیددلبری میکنیцветок

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

رضوان مامان رادین
17 شهریور 92 23:56
ای جونم پسملی شیرین زبون...می بینم که صاحب خروسی مامان هم شدی


aziiiiizam
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
20 شهریور 92 14:34
خانمی خصوصی داری ...


ok aziiizam
مامان رادین جونی
21 شهریور 92 2:54
ای جوووووووووووووووونم شیرین زبون چه نفس حرف میزنی
همیشه سالم وسر حال زیر سایه ی مامان بابای مهربون و دوست داشتنیت باشی
آمین


mer30 khale mehrabonam
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
23 شهریور 92 0:22
گلم امروز خیلی خوش گذشتــــ ...
از آشنائیتون بی نهایتــــ خوشحال شدم ...



be ma ham khealiii khosh gozash aziizamm
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 شهریور 92 14:53
سلاااااااااااااااااااااام بالاخره تو فرشته های 91 پیداتون کردم. عزیزم لینک شدین. بوووووووووووووس


mer3000 shaghayegh joon
valiii man har chii mizanam webetoon baz nemisheeee az man kod mikhad?????
مامان آرتین
23 شهریور 92 23:26
ماشالله به این پسر شیرین زبون
خدا حفظش کنه .خوشحال میشم به ما سر بزنید


hatman
omadam......
سوده
24 شهریور 92 2:39
سلاااااااااااااااااااااااااااااام
من مامان مهیارم رادین جونی رو لینک میکنم تا بیشتر با هم آشنابشیم


mer300000 aziizam shoma ham link shodid
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 شهریور 92 10:09
با اجازه لینکت میکنم سمیه جون.


khahesh mikonam aziiizam shoma ham link shodid ba eftekhar
مریم
25 شهریور 92 22:14
عزیزم چه قد شیرین زبونه گل پسرتون
چه قد عکسایه بامزه ای مامانی مهربون از رادین جون انداختی
مرسیییییی مامانه رادین جون


khahaesh mikonam aziiizam
مامان بهاره مامان امیرمحمد
31 شهریور 92 14:48
وای چه پسری شده این گل پسر قندعسل خدا نگهدارش باشه عزیزم همیشه به بازی و شادی و بوسسسسسسسسسسسسس


mer30 aziiizam