radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

بدون عنوان

1392/9/13 18:13
نویسنده : mamane radin
168 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخـــــــــــــره بعد از دو ماه قرارمون فیکس شد

 

قرار: جمعه 29 آذر 92 ساعت 3 بعد از ظهر

 

مکان : مرکز خرید تیراژه سرزمین عجایـــــــــب

 

لطفا اگر خواستید بیاید تو همین تاپیک نظر بذارید

 

ممنون

 

میبینمتـــــــــــــــون مهربونا

 

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

به وبلاگ نی نی های ٩١ مراجعه شود

www.ninihaye91.niniweblog.com


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم
17 آذر 92 19:38
امیدوارم وقت کنم و بتونیم با پرنیا بیایم
mamane radin
پاسخ
khoshhal mishim bebinimetoon albateee ma ham shayad biyaeem
مامان الناز
24 آذر 92 1:46
ماماني ما خيلي دلمون واسه شما و رادين تنگ شده ها
mamane radin
پاسخ
aziiizam ma ham delemon baratoon yang shodeee
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 6:46
خوش بگذره اخه شاید من نتونم بیام
mamane radin
پاسخ
aziiizam saye khodetooo bekon khoshhal mishim bebinimetooon
مامان بهاره مامان امیرمحمد
24 آذر 92 9:58
سلام عزیزم من هم قراره برم مسافرت اگه بلیتم را کنسل کردم دوست دارم حتما باشم در ضمن فقط یه مطلب شما که خودتون می دونید جمعه ها ما که کارمندیم چون فقط یه روز تعطیل را داریم صبح جمعه دیر از خواب بیدار می شیم و دیر صبحانه می خوریم نهار هم ساعت 2 یا 3 می خوریم تا آماده بشیم بیاییم کلی طول می کشه میشه ساعت حضور را دیر تر بذارید مثلا ساعت 6 که همه بتونن بیایند نظرتون چیه ؟؟؟؟
mamane radin
پاسخ
aziiizam man ghararo nazashtam shaghayegh jooon mamane arshan ghararo ok kardeeee age daste man bod hatman inkarooo mikardam
مامان بهاره مامان امیرمحمد
24 آذر 92 9:59
من ساعت 3 نمی تونم بیام اگه ساعتش عوض شد و من تهران بودم خبر بدید حتما میام عزیزم
mamane radin
پاسخ
basheee aziiizam khabarettt mikonammm
مامان بهاره مامان امیرمحمد
24 آذر 92 12:57
مامان رادین جون ممنونم که اطلاع رسانی کردی منم بخاطر سرما بلیتم را کنسل کردم اگه ساعتش عقب تر بیفته می تونم بیام
mamane radin
پاسخ
khoshhal mishim bebinimetooon
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 21:18
عزیزم شرمنده بیا خصوصی
مامان الناز
2 دی 92 3:12
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
mamane radin
پاسخ
aziiizam yaldaye shoma ham mobarak
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 دی 92 16:33
عزیز دلم قرار وبلاگی رفتی
mamane radin
پاسخ
bale aziiizam jaye shoma khaliiii