radinradin، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

@برای نفسم رادین@

ماه-نقاشیهای رادین -لغت نامه

1392/4/29 17:48
نویسنده : mamane radin
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم قند عسلم رادین جونم هر بار که میخوام چیزی برات بنویسم دوست دارم قبلش کلی از احساساتم نسبت به تو برات بگم ولی واقعا کار سختی این همه احساس و نمیشه نوشت فقط باید بهت بگم خیلی دوست دارم خیییییییییییییییییییلی زیییییییییییییییییییاددد

خوب حالا بریم سراغ کارای جدیدت :

١-نقاشیهای خیلی خوشگلی میکشی البته نقاشی که نه خط خطی های خوشگلی میکشیخنده

رادین جونم کوچولوتر که بودی یه روز بامن و بابا سعید رفته بودیم پارک موقع برگشتن دیدیم همش داری آسمونو نگاه میکنی بعد باباسعید گفت رادین اون که تو آسمونه ماهه 飞信0048و اینجوری شد که داستانمون شروع شد از اون به بعد دیگه ول کن نبودی هرموقع شب میرفتیم بیرون

رادین : ماه

من :آره عزیزم اون ماهه

رادین : ماه

من : آره الهی قربونت برم ماه

رادین : ماه ماه ماه

سعید: آره بابایی ماه 

رادین : ماه ماه و ...

بعد هم تو نقاشیهایی که برات میکشیدیم هیچی راضیت نمیکرد غیر از ماه نمونه هاشو برات گذاشتم خودت ببینی

هرچی برات میمون میکشم ماهی میکشم میگی این نه ماه ماه به خدا دیگه خسته شدیم از بس برات ماه کشیدیم الهی قربونت برم من نفسم

 

 

 

 

 

 

 

 

-دیروز داشتم با باباسعید صحبت میکردم البته خیلی جدیniniweblog.com

تو صحبت هامون کلمه اهمیتو بکار برده بودم که دیدم پشت سر هم داری میگی اهمیت اهمیت اهمیت من و بابا سعید مرده بودیم از خندهخندهقهقهه کلی ذوق زده شده بودیم و هی قربون صدقهات میرفتیم  niniweblog.com

آخه تو هنوز نمیتونی بگی خاله (قابل توجه خاله سمیرا)زباناونوقت اینقدر واضح میگی اهمیت اونم نه یک بار پشت سر هم

 

 

-دیگه اینکه پسر گلم چند وقت تصمیم داشتم زبان انگلیسی رو برات شروع کنم که همه میگفتن زود ولی با خودم گفتم کلمه هایی که میتونی تلفظ کنی وبرای امتحان روزی یک کلمه باهات کار کنم  تا ببینم چی میشه که دیدم ماشالا گل پسر باهوشم خیلی زود یاد میگیره تا الان ٥ کلمه انگلیسی یاد گرفتی :

گربه : دت (کت)

ماهی : فیش

بابا : ددی

بچه : بابی (بیبی)

سیب : اپل

 آفرین به پسر باهوشم که به حرف مامانی گوش میده قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی رادین جونی
26 تیر 92 2:10
سللللللللللللام رادین
چه جالب قلب قبلی رادین هم همین بود چه تصادفی اسممون هم که رادینه
با افتخار تمام لینک شدین ما هم خوشحال میشیم در کنارتون باشیم


manam linketoon kardam aziiiizam
رضوان مامان رادین
26 تیر 92 13:24
ای جونم عسل خان...رادینی چون خودش ماهه...عاشق ماههشما را لینک کردم




mer30 azizam manam linketoon kardam


طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
27 تیر 92 20:56
اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... http://designer123.blogfa.com/
سعیده ، مامان هومان
28 تیر 92 0:22
آفرین بین این ماه کوچولو


mer30 aziizam
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 تیر 92 1:43
سلام گلم دوباره میام و با دقت میخونم
الان نمیتونم

چند روزی هم نیستم دارم میرم شمال


khosh begzareeee
مرمر(مامی کسرا)
28 تیر 92 2:10
قربون این گل پسر باهوش....آفرین به تو که این همه حرفای خوشجل میزنی رادین جونم...



mer30 dost joonam